პროექტის შეფასება

პროექტის შეფასების განზოგადებული რუბრიკა

მაქსიმალური ჯამური ქულის გაყოფით სამზე მოხდება მოგროვილი ქულების ათქულიან შეფასებაზე გადაყვანა


ელემენტარული
1 ქულა
მისაღები
2 ქულა
ოსტატური
3 ქულა
1.მიზანი
არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
2.ორგანიზება 
სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/მსმენელს
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას
3.შინაარსის კორექტულობა
ხშირად გვხვდება  შეუსაბამო, მცდარი ინფორმაცია,
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო
4.ენობრივი გამართულობა
ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები
5.კვლევა
კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
კვლევა  არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არაერთი წყარო და ანალიზი სიღრმისეულია
6.თვალსაჩინოებები
თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთან ნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,
მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატულად შესრულებული
7.შემოქმედებითობა
მცირე შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
ჩანს ჯგუფის ორიგინალობა, სიახლე და თავისებური ხედვა, რაც პროექტს საინტერესოს ხდის
8.კავშირები საგნებთან
არ ჩანს ჯგუფის კომპეტენცია საგნებში, გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერპრეტირება
მოსაზრებები დაკავშირებულია  ერთ ან ორ საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
ხდება მთავარი მოსაზრებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან, რაც მიუთითებს ჯგუფის მრავალი მიმართულებით  კომპეტენტურობაზე
9.დასკვნები
არ არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
დასკვნებში არის სიახლე (ორიგინალობა), ლოგიკური კავშირი იგრძნობა კვლევასთან, ისინი  მკაფიოდაა ჩამოყალიბებული 
10.პრეზენტაცია
ეფექტურად არ არის წარმოჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხების გაცემა, არ არის მიზნობრივად გამოყენებული თვალსაჩინოებები
ბუნდოვნად  აყალიბებს  პროექტის არსს, იყენებს  თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას
ნათლად ჩამოყალიბებული პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, აუდიტორიაზე გათვლილი, ძირითადი იდეებია გაშლილი, იყენებს თვალსაჩინოებებს და პასუხობს ყველა კითხვას




მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომის ადაპტირება


პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა.


4
3
2
1
მიზანი
პრეზენტაციას  მკაფიო მიზნები აქვს. მისი ყველა ნაწილი მიზნებს ემსახურება.
პრეზენტაციას, მიზნები აქვს. ვებგვერდის ყველა ნაწილი მიზნებს შეესაბამება.
ვცდილობთ, ჩვენს პრეზენტაციას მიზნები ჰქონდეს, თუმცა, ჯერჯერობით, ის უბრალოდ ერთ საკითხს ეხება.
ჩვენს  პრეზენტაციას შეჯამების გარდა, სხვა მიზნები არ აქვს.
ინფორმაცია
ჩვენი პრეზენტაცია მოიცავს მიზნების შესაბამის მასალას. წარმოდგენილი ინფორმაცია დეტალური, დაბალანსებული და ობიექტურია.
ჩვენი პრეზენტაცია მოიცავს ადეკვატურ მასალებს. წარმოდგენილი ინფორმაცია  ობიექტურია.
ჩვენს პრეზენტაციას გარკვეული ნაკლოვანებები აქვს წარმოდგენილი ინფორმაციის ადეკვატურობის თვალსაზრისით. ზოგჯერ წარმოდგენილი ინფორმაცია მიკერძოებულია.
ჩვენს პრეზენტაციაზე შეზღუდული მოცულობის ინფორმაციაა წარმოდგენილი.
ინტერპრეტაცია
საკითხის შესახებ ვიყენებთ კვლევას, ლოგიკური და ორიგინალური დასკვნების გამოსატანად. პრეზენტაციის შინაარსს ვაკავშირებთ უფრო ფართო თემებთან, მიმდინარე პრობლემებთან და გამოცდილებასთან.  
საკითხის შესახებ დასკვნების გამოტანისთვის ვიყენებთ კვლევას. პრეზეტაციაში
წარმოდგენილ ინფორმაციას  ვაკავშირებთ სხვა თემებთან.
ვცდილობთ, დასკვნები გამოვიტანოთ პრეზენტაციში
წარმოდგენილ საკითხებთან დაკავშირებით, მაგრამ ზოგიერთი ჩვენი დასკვნა ფაქტებს არ ემყარება.


საკითხის შესახებ დასკვნები საერთოდ არ გამოგვაქვს. უბრალოდ, ვიმეორებთ ან ციტირებას ვუკეთებთ სხვადასხვა წყაროს.
წყაროები
პრეზენტაცისათვის ინფორმაციას ვიღებთ სხვადასხვა სანდო წყაროდან. მკითხველს შეუძლია ადვილად გადაამოწმოს ჩვენი წყაროები.
ინფორმაციას ვიღებთ სანდო წყაროებიდან. მკითხველი ამოიცნობს, საიდან გვაქვს ინფორმაცია მიღებული.
ინფორმაციას ვიღებთ რამდენიმე წყაროდან; ზოგიერთი მათგანი შესაძლოა სანდო არ იყოს. მკითხველი იოლად ვერ ამოიცნობს, რა წყაროდან გვაქვს ინფორმაცია მოძიებული.
ინფორმაციას ვიღებთ წყაროებიდან, რომლებიც შეიძლება სანდო არ იყოს. იშვიათად ვუთითებთ ინფორმაციის წყაროს.
საავტორო უფლებები

პრეზენტაციის ვებგვერდზე ყველა წყაროს საავტორო უფლებები დაცულია.
პრეზენტაციის ვებგვერდზე ყველა წყაროს საავტორო უფლებები დაცულია, თუმცა მცირედი შეცდომები შესაძლოა მაინც დავუშვათ.
პრეზენტაციის ვებგვერდზე ზოგიერთი წყაროს საავტორო უფლებები დაცული არ არის.
პრეზენტაციის ვებგვერდზე უმეტესი წყაროს საავტორო უფლებები დაცული არ არის.

შემოქმედებითობა
პრეზენტაციის მიზნებიდან გამომდინარე, ვებგვერდზე გამოქვეყნებულია ორიგინალური და საინტერესო დეტალები, იდეები, ენა და  რესურსები.
პრეზენტაციის
ვებგვერდზე გამოქვეყნებულია რამდენიმე ორიგინალური და საინტერესო დეტალი, იდეები, ენა და  რესურსები, რომლებიც საკითხს უკავშირდება.
ვცდილობთ გამოვაქვეყნოთ  ორიგინალური და საინტერესო იდეები, თუმცა ისინი სცდება პრეზენტაციის შინაარსს.
პრეზენტაციის მასალების ორიგინალურად წარმოდგენას არ ვცდილობთ.
აუდიტორია
ჩვენი აუდიტორიის შეკითხვებს დეტალურად ვეცნობით და ვპასუხობთ. ვწერთ ისეთი ენით, რომელიც ჩვენი აუდიტორიისთვის გასაგები იქნება. განვმარტავთ მნიშვნელოვან ტექნიკურ ტერმინებს.  
ჩვენი აუდიტორიის შეკითხვებს ვეცნობით და ვპასუხობთ. ვწერთ ისეთი ენით, რომელიც ჩვენი აუდიტორიისთვის გასაგები იქნება.
ვცდილობთ, ჩვენი აუდიტორიის შეკითხვებს ვუპასუხოთ, თუმცა არ დავფიქრებულვართ ჩვენი აუდიტორიის საჭიროებებსა და ინტერესებზე ჩვენს საკითხთან დაკავშირებით.  
აუდიტორიაზე არ ვფიქრობთ, როცა პრეზენტაციის ინფორმაციას ვაქვეყნებთ.
თანამშრომლობა
იდეებს განვიხილავთ და ვებგვერდის ძირითად კომპონენტებზე ვთანხმდებით. ერთმანეთის მუშაობას პატივს ვცემთ, ერთმანეთს ვთავაზობთ მხარდაჭერას და კონსტრუქციულ კრიტიკას. ვებგვერდზე ცვლილებების შეტანამდე წინასწარ ვთანხმდებით, თუ რა სახის ცვლილებებს შევიტანთ.
ერთობლივად ვმუშაობთ, რათა ვებგვერდის მთავარ კომპონენტებზე შევთანხმდეთ. ერთმანეთის მუშაობას პატივს ვცემთ და წინასწარი შეთანხმების გარეშე ვებგვერდზე ცვლილებები არ შეგვაქვს.
ვცდილობთ, ერთობლივად ვიმუშაოთ, რათა ვებგვერდის მთავარ კომპონენტებზე შევთანხმდეთ. ერთმანეთის მუშაობას პატივს ვცემთ, თუმცა ზოგჯერ ჯგუფის წევრებს წინასწარი შეთანხმების გარეშე ცვლილებები შეაქვთ ვებგვერდზე.
პრეზენტაციის ვებგვერდზე წარმოდგენილი იდეები ჯგუფის მხოლოდ რამდენიმე წევრის იდეებია. სხვების იდეებს ხშირად იგნორირებას უკეთებენ ან უარყოფენ. ჯგუფის ზოგიერთ წევრს ვებგვერდზე ცვლილებები შეაქვს ჯგუფში განხილვის გარეშე.
ვებგვერდის ორგანიზება
პრეზენტაციის თითოეული გვერდი დეტალურად აღწერს საკითხის ერთ-ერთ ნაწილს. ეფექტურად ვიყენებთ სათაურებს და ქვესათაურებს, რათა დავეხმაროთ მკითხველს სასურველი მასალის მოძებნაში.  
პრეზენტაციის თითოეული გვერდი აღწერს საკითხს, რომელიც მიზანს უკავშირდება. ზოგჯერ ვიყენებთ სათაურებს გვერდების ორგანიზებისთვის.  
ვცდილობთ, თითოეული გვერდი სხვადასხვა საკითხს ეძღვნებოდეს. ვიყენებთ სათაურებს, თუმცა ისინი ზოგჯერ დამაბნეველია.  
ერთი გვერდი შეიძლება რამდენიმე საკითხს ეძღვნებოდეს. იშვიათად თუ გამოვიყენებთ სათაურებს ან ქვესათაურებს.
ენა
პრეზენტაციის ვებგვერდზე ძლიერ, კონკრეტულ და ზუსტ სიტყვებს ვიყენებთ. ტექნიკურ ტერმინოლოგიას მინიმალურად მივმართავთ, საჭიროების შემთხვევაში მოყვანილია განმარტებები.
პრეზენტაციის ვებგვერდზე ზუსტ ენას ვიყენებთ და ტექნიკურ ტერმინებს განვმარტავთ საჭიროების შემთხვევაში.
ზოგიერთი ტერმინი არაზუსტია და მრავლადაა გამოყენებული ტექნიკური ტერმინები.
ჩვენ მიერ გამოყენებული ენა სტანდარტულია და ხშირად არაზუსტი.
წესები
გრამატიკული შეცდომები არ გვაქვს.
ჩვენ ვამოწმებთ გრამატიკულ შეცდომებს. შესამჩნევი შეცდომები დაშვებული არ არის
ჩვენ ვამოწმებთ გრამატიკულ შეცდომებს, მაგრამ ზოგჯერ ვუშვებთ შეცდომებს, რაც მკითხველს აბნევს.
ჩვენ არ ვამოწმებთ გრამატიკულ შეცდომებს, დაშვებულია ბევრი შეცდომა, რაც მკითხველს აბნევს.



Comments

Popular posts from this blog

ერთი დღე მუზეუმში

სტუმრად მუზეუმში